Film, film, film

För alla filmintresserade kommer här lite filmtips, dock vidarelänkade till min filmblogg, men likväl: håll till godo...

LEAP YEAR (2010) har min nyvunna favorit Amy Adams i huvudrollen tillsammans med John Litgow i ett försök att göra en romantisk komedi a lá Meg Ryan. De lyckas sådär...

SPEAK (2004) har Kristen Stewart i huvudrollen och behandlar ett alltid lika viktigt ämne, mobbning...

THE RUNAWAYS (2010) handlar om sångerskan Cherie Currie men det är hennes vän, Joan Jett, som gör att man ser klart filmen...

THE LAST SONG (2010) har Miley Cyrus i rollistan vilket egentligen är skäl nog för att inte se den...


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Egen Bloggadress:

Jo, det var en sak jag ville säga...

Trackback