Core-debut kommande vecka....

En dag kvar av första arbetsveckan i Örebro. Allt flyter på som vanligt - så klart...

Imorgon är det fredag och helg vilket innebär första Örebro-besöket (mitt besök alltså) i och med att två Hultsfredbekanta ungdomar kommer hit. Nej, det är inte mina gamla elever. Då är det slut på ensamheten om kvällarna och det kommer också innebära debut på stans uteställen.

Kommande vecka blir aktiv då jag ska sätta igång med träningen "på allvar". Det börjar med boxing på måndag, fortsätter med salsa på tisdag, bugg på onsdag, core (debut) på torsdag och så troligtvis mer träning på fredagen. Det är ju dumt att ligga på latsidan nu när det verkligen finns ett fantastiskt (i mina ögon) utbud.

Men nu, nu blir det lite städning. Det är inte färdigstädat sedan inflyttningen faktiskt. Jag vet, jag är inte snabb.

Alltid lika kul att hälsa på busschacufförerna. De blir lika förvånade varje gång. De är inte riktigt vana vid att deras passagerare hälsar på dem. Många är väldigt buttra och otrevliga och då är det extra kul att hälsa.


Kommentarer
Postat av: JAckie

Hello,det låter kul med allt som finns att göra, speciellt dansen!! Själv provade jag oxå core igår, det var svårt tyckte jag ,med andningen som är viktig och balansen, men det blir nog att fortsätta.

Ha det bäst vännen min, KRAMAR

2010-01-14 @ 18:08:23
Postat av: Sara

Verkar finnas ett stort utbud av aktiviteter:). Man blir lite avis måste jag säga. Med den takten blir det nog ett bra beachår...;). Ha det bäst! kramar

2010-01-14 @ 19:26:46
Postat av: Sara

Verkar finnas att stort utbud av aktiviteter. Kan inte säga annat än att an blir lite avis. Håller du den takten blir det nog ett bra beachår....;). Ha det bra Kramar

2010-01-14 @ 19:29:07
Postat av: syster V

SAKNAR dig <3 <3 <3

2010-01-14 @ 20:12:09
Postat av: malin widén

Haha de där med busschaffisarna tänkte jag oxå på när jag flyttade hit. De är banne mig inte många som hälsar på dem. Fast hultsfredsbo som man är så gör jag de fortfarande.:-)

2010-01-14 @ 20:51:03
URL: http://familjenwiden.blogg.se/
Postat av: Peter

Malin. Det är inte för att jag är hultsfredbo som jag hälsar på dem. I min värld handlar det om vett och etikett :)

2010-01-14 @ 20:59:42
URL: http://pppeter.blogg.se/orebro
Postat av: Evelina

Hej :) Kul att höra att du trivs :) Du känner precis som jag när jag flyttade till Kalmar, finns massor att göra varje dag om man hinner! Core är verkligen superkul, skönt och väldigt nyttigt (säger jag som massör :)...) Det tränar jag också. Och jag lovar att de gör nytta och ger väldigt mycket till övrig träning. Vart tränar du?



Ha de bäst o lycka till! kramar

2010-01-15 @ 16:23:23
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Eva

Exakt samma sak här med bussarna.. de blir nästan förvånade när man hälsar, men då ler dem och det kan ge dem och mig själv en bra start på dagen! <3

2010-01-15 @ 23:21:33
URL: http://evottpevott.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej söte bror....

Så kul att du trivs och att det händer lite i ditt liv. JAG vill oxså att ska hända lite i vårt liv här hemma, e sugen på förändring....

Skrev på min blogg i dag, bra va??? He he he

Kramar i massor....

P.s SAKNAR DIG!!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-18 @ 19:36:13
Postat av: Victoria

Zzzzzzzzzzzzz. Så tröttsamt att läsa SAMMA inlägg flera gånger om dagen. SKÄRPNING lillebror- en daglig uppdatering var ju kravet för att vi skulle låta dig flytta!!!

2010-01-20 @ 20:54:15
Postat av: Victoria

Zzzzzzzzzzzzz. Så tröttsamt att läsa SAMMA inlägg flera gånger om dagen. SKÄRPNING lillebror- en daglig uppdatering var ju kravet för att vi skulle låta dig flytta!!!

2010-01-20 @ 20:54:48
Postat av: Victoria

(Ja, du ser själv hur kul det är med SAMMA text)

2010-01-20 @ 20:55:49
Postat av: Hav utan hamnar

Kul att du trivs, men ett miljöombyte brukar ju alltid kunna kännas exalterande i början. Annars tycker jag Örebro är en ganska död stad, fast det beror ju kanske på vad man jämför med.



Kul att du trivs i alla fall och välkommen till min blogg om du känner för det!

2010-01-22 @ 16:56:54
URL: http://havutanhamnar.wordpress.com/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Egen Bloggadress:

Jo, det var en sak jag ville säga...

Trackback