Gym - here i come!

Jaha, då har man blivit medlem på ett av stadens gym. Det är väl lika bra att börja med detsamma. 300 kronor i månaden får man se som överkomligt. Med andra ord gick min date med Linn ganska bra. Hon stod för kaffet...

Är också intresserad av omedelbart hoppa på nybörjarkurserna för bugg. Eftersom jag dessutom är kille/man så får jag gå salsakurser gratis. I annonsen stod det att det inte gjorde någonting om man kom utan partner men jag är skeptisk. Men va fan, man lever bara en gång...

Ikväll blir det bio och då troligtvis Jude Law och Robert Downey Jr i Guy Ritchies "Sherlock Holmes" och efter det ska jag nog besöka åtminstone en pub. Går ju inte sitta hemma ensam en fredag ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh va kul med bugg och salsa me missa :( ha det såå kul kramar

2010-01-09 @ 00:22:19
Postat av: Mia

Linn vem?????????

2010-01-12 @ 21:54:47

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Egen Bloggadress:

Jo, det var en sak jag ville säga...

Trackback