oh la la, salsa

Imorgon har jag bott i Örebro en vecka. Ska resterande årets veckor vara likadana så måste jag nog kommit till Paradiset. Så mycket som jag, efter morgondagens bugg, gjort den här veckan - så mycket har jag inte gjort i Hultsfred det senaste året.

Okej, säger ni belackare. Vänta du bara, det kommer bli tråkigt. Visst, kanske det men just nu är det toppen.

Salsan ikväll var väldigt kul. Visserligen ett inledningspass men det kan knappast bli tråkigare. Mycket tack vare en engagerar och glad ledare. Nåja, hon var söt också...

Kom på att det faktiskt fanns en fördel med att bo en bit ifrån stan. Nu tar man med sig gymkläderna till jobbet och man åker inte hem förrän man gymmat/buggat/salsat. Kanon jue!

Undrar hur många som tycker min blogg är intressant. Ni som tycker den är läsvärd, kommentera!

Kommentarer
Postat av: Mia

Är riktigt GLAD för din skull bror....Din blogg e alltid intressant MEN nu kan vi systrar inte lägga oss i när du pratar om alla söta tjejer...hmmm VAD tycker vi om det??? Tummen ner

Sååå kul att du hittar på så mkt saker dessutom, är AVIS på dig som har detta utbud...

Snart kommer du ner till hultan och vickar på rumpan så alla sömniga h-tjejer vaknar vid liv...he he he...kram

2010-01-12 @ 21:52:36
Postat av: Jackie

Det är underbart att du tycker du har kommit till paradiset :). Gillar din blogg så man kan hålla koll på vad som händer i ditt liv _)

Väntar med spänning på att få dansa bugg och salsa med dej SNART kramar

2010-01-12 @ 23:23:57
Postat av: sara

Kul att du trivs och har hittat rätt. det är du verkligen värd min vän:). Saknar dig massor kram

2010-01-13 @ 00:35:04
Postat av: Syster E

Jo, det var en sak jag ville säga..

LÅTER KANON! Lägg in en stöt på Salsatjejen, hon är nog grymt söt för det är de flesta, men var hon svensk? I så fall, hon kan ju vara söt för det såklart, men mörka (lr mindre "ljusa") brukar vara riktigt söta! GO FOR IT! ;)



Kollar alltid bloggen. Säkert 2 ggr om dagen.



Kram

2010-01-13 @ 02:00:58
Postat av: Antonio

Fortsätt blogga, alltid kul att läsa, ibland får du till det riktigt bra! Och jag håller med Eva angående salsatjejen, tjejer som kan dansa det är sexigt hehe. Hoppas hon även har nåt mellan öronen så att säga,har svårt att tänka mig att en tänkare som du(och jag själv för den delen) skulle klara dig utan diskussioner som inte är djupare än varför Ugly Betty färgade håret i senaste avsnittet eller vad Calista Flockhart gör nuförtiden.

Peace kusin

2010-01-13 @ 07:55:10
Postat av: syster V

Behöver knappast säga att jag gillar din blogg, men jag gör det ändå- för statistikens skull;). Jag blev oerhört glad när jag läste bloggen idag, och jag tror och hoppas att du kommer att trivas hela tiden!!!!Kanonval käre bror. Själv siktar jag på Växjö nu...Hoppas vi ses där om några år. Jag älskar dig!!!!!!

2010-01-13 @ 13:29:41
Postat av: Jennie jakobsson

Jag gillar oxå din blogg.... vart har du börjat jobba någonstans..Å kul med bugg/salsa..Hade en kompis som gick på bugg men vet inte om hon går kvar,ska fråga vart hon går...( i örebro alltså)

2010-01-13 @ 15:09:55
URL: http://mirakelemilia.blogg.se/
Postat av: Peter

Bra jobbat tjejer - och Antonio... :)



Jennie: Jag går nybörjarkursen vilket troligtvis innebär att hon inte går den den här terminen. Jag jobbar för övrigt på en statlig myndighet (af) som jag inte kommer ventilera här på bloggen.

2010-01-13 @ 20:15:47
URL: http://pppeter.blogg.se/orebro
Postat av: Anna Patron

Jodå den funkar ;)

2010-01-13 @ 21:40:17
URL: http://annapatron.blogg.se/
Postat av: malin widén

Så klart att man läser din blogg. Börjar bli en aning avis. Du har fasen gjort mer på 1 vecka här i stan än vad jag gjort på mina 10 år.

Får nog ta tag i mitt liv känner jag.

2010-01-14 @ 20:53:48
URL: http://familjenwiden.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Egen Bloggadress:

Jo, det var en sak jag ville säga...

Trackback