På plats

Okej, nu har jag kommit på plats i min nya hemstad, Örebro. Flytten gick bra och jag kommer vara Mia, Vicke, Sara och Ronnie evigt tacksam för deras hjälp. Stort tack till er alla!

Idag är det torsdag och eftersom jag inte börjar jobba förrän på måndag ska jag försöka ta mig, via buss, till stan och kolla in vad som händer där nere. Eventuellt blir det också bio ikväll fast just nu lutar det åt att jag sparar filmen till imorgon. Fredagkvällar är bäst att se på bio - ensam. Kul jul, med Staffan och Bengt, typ.

Min lägenhet var bra mycket mindre än min Hultsfredslya. Börjar smått få i ordning. Eller nåja, både toalett och hall är klara. Bara kök, tv-rum och sovrum kvar... Men varför stressa? Ska ju snart flytta igen...

Well, en ny uppdatering kommer ikväll.

Love u guys!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Då måste du lägga upp bilder så vi får se hur du bor :) Är de mkt mindre nu? Hur "liten" är den? (Lgh:n alltså?)



Ha de bäst. kramar

2010-01-07 @ 19:40:54
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: syster V

Peter, du ska inte vara evigt tacksam för hjälpen...vi kommer snart upp igen och hjälper dig att flytta "tillbaka". Den hjälpen kommer att kännas roligare ;).Vemodigt att lämna dig igår- känns inte riktigt okej- men jag tror och hoppas att du kommer få det superbra! Kram.

2010-01-07 @ 21:19:49

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Egen Bloggadress:

Jo, det var en sak jag ville säga...

Trackback