Sunday, sunday, sunday

Jaha, då har prinsessan gått och gift sig nu då. Äntligen får hon idka älskog. Som hon måste längtat...

Samuel Etoó är en beundrad (inte av mig dock) anfallare i det Kamerun som igår blev utslaget ur fotbolls-VM. Dock satt jag och tänkte på vad karl vunnit i klubblagssammanhang de två senaste säsongerna. Bland annat Champions League två gånge , ligacupguld två gånger och ligatiteln två gånger. I två olika klubbar... Imponerande prisskåp killen måste ha.

Det ryktas att Zlatan är på väg till Milan. Då kan vi med andra ord satsa allt vi äger på att Milan nästa år vinner ligan. Zlatan har vunnit serien i sju år i rad med de lag han befunnits sig i. Ajax, Juventus, Inter och Barcelona...


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Egen Bloggadress:

Jo, det var en sak jag ville säga...

Trackback