Jaha....

I ren desperation måste jag blogga av mig. Det var ett tag sedan sist men efter påtryckningar av Sara kunde jag inte längre vänta med nytt inlägg. Det var på grund av en mobiltelefonstöld som min desperation utmynnade i, inte Sara.

Vad har hänt sedan senaste inlägget? Tja, en himla massa. Min syster har blivit Nilsson exempelvis. Hon har, för er utomstående, gått och gift sig. Eller gått och gått. De åkte bil till Malmö...

Israel har bordat ett fartyg lastat med förnödenheter till invånarna iu Gaza. Omvärlden fördömer. Jag fördömer. Har du någon medmänsklighet i dig så fördömer du också. Bojkotta terroristlandet...

José Mourinho är klar för Real Madrid. Kanonvärvning. Media spekulerar i att portugisen vill sälja Gonzalo Higuain. Jag kommer aldrig förlåta José om ryktet stämmer.


Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att man kan påverka någon här i livet;). Men du skrev ju INGET om dig själv. Vad har du gjort den senaste tiden...

2010-05-31 @ 20:08:17

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Egen Bloggadress:

Jo, det var en sak jag ville säga...

Trackback