Mot Göteborgsvarvet...

Okej. Årets största löparfest närmar sig. På lördag är det dags för 2011 års "Göteborgsvarvet" och undertecknad kommer så klart finnas på startlinjen. Debut i sammanhanget och med förra årets deltagande i "Stockholm Halvmarathon" står jag nu beredd för andra gången i mitt liv. Förra gången sprang jag med haren som jobbade för att nå två timmars-gränsen och det gjorde jag med tiden 1.58.16. Då det är en annan bana på lördag har jag bara målet att ta mig runt på mindre två timmar. Gör jag det är jag nöjd.

Om ni har tråkigt på lördag när det regnar i inlandet kan ni följa mig på gt.se och se mig live. Men bara om du har riktigt tråkigt... Ni kan även beställa sms genom att skicka startnummer 56152 till nummer 727 00 för en kostnad av 30 kronor. Annars väntar ni till jag gått i mål och då kan jag messa er resultatet till det förnämliga priset av noll (0!) kronor.

Jag var och såg filmen "Thor" ikväll. Marvel-studion har gjort vår gud till någon slags superhjälte. Det var bisarrt dåligt. Natalie Portman och Stellan Skarsgård var värda entrépengen av olika anledningar och de gjorde att filmen undvek etta i betyg.

Tja, annars får ni ha en trevlig helg!



Kommentarer
Postat av: Eva

Hallååååå Peeeeeeeteeeeeeeeerrrrrrrr, were are yooooooooooou?

2011-09-11 @ 10:12:16
URL: http://modefrizon.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Egen Bloggadress:

Jo, det var en sak jag ville säga...

Trackback