Bio i Örebro

Två dagar kvar till flytt...

För första gången i livet kan jag ha sett de flesta filmerna legalt inför årets Oscarsgala. Titta bara på vilka höjdpunkter 2010 kommer erbjuda oss biobesökare. Med andra ord kommer jag bo i biosalongen fram till mars och fördelen med detta är att jag faktiskt bor i en stad som har SF-biograf. Inte hänt sedan Växjö-tiden...

Vad har annars hänt? Hemkommen efter nyårsfirande i Milano. Om jag rekommenderar staden? Nej. Men vi checkar iallafall av den på den geografiska kartan... Nu har man varit i Köpenhamn, Helsingfors, Barcelona, Kairo, Krakow, på grekiska Kos och då även på den turkiska sidan, Prag, Dublin och så nu Milano. Känner på mig att jag glömt ett resmål...

 


Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, Cuba har du ju inte ENS vart i....dåligt...he he he

2010-01-04 @ 16:25:58
Postat av: Evelina

Hoppas du kommer att trivas i Örebro :) Kör försiktigt imorgon....lr vem de nu är som kör! Kramar

2010-01-04 @ 19:56:24
URL: http://evelina84.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Egen Bloggadress:

Jo, det var en sak jag ville säga...

Trackback