Snön faller och vi med den...

Onsdag kväll. Snöigt. Trött. Hultsfred imorgon.

Dagens gympass var extra ansträngande eftersom morgondagens pass går bort då en resa till ex-kommunen väntar. Efter det var det dags för buggens tredje träff. Det börjar bli svårt nu. Inte alls samma teknik som när jag buggade i Hult. Och mitt minne gör inte saken bättre...

Jag har faktiskt inte nämnt att jag och inneboende var på bio och såg "The Imaginarium of Doctor Passasus" förra veckan. Ingen film jag rekommenderar.

Annars då? Jo, som sagt så kommer jag spendera helgen i Hultsfred. Trevligt att städa lägenheten och mindre kul att träffa familj och vänner. Skojar bara, tvärtom...

Hungrig...


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Ska bli oerhört kul att träffa dig i morgon igen:). Känns som evigheter sen. Är inte ens en månad;). Många kramar

2010-01-28 @ 14:10:32

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Egen Bloggadress:

Jo, det var en sak jag ville säga...

Trackback