Jättetrevlig helg till ända...

En helg med en av alla mina härliga syskon är över. Vicke har precis åkt hem. Det var fruktansvärt roligt att ha henne här. Så klart.

Jag är fortfarande skakis efter gårdagens skidlopp då Sverige gjorde ett lopp i yppersta världsklass och snodde både guld och brons framför trötta normän. 

I lördags var vi på bio och såg "Precious" och skådespeleriet var så bra som jag trodde. Inte ens konstigt att båda kvinnorna blev oscarnominerade. Ruggigt äcklig film som jag rekommenderar starkt.

Ikväll blir det Real-fotboll och imorgon klassisk hockey mellan Sverige och Finland. Förlust där och det blir Kanada i kvartsfinal vilket inte är önskvärt...


Kommentarer
Postat av: Victoria

Det var SÅ jäkla trevligt...Tack igen käre bror. Det gör vi om snart...(Men då väljer JAG filmen ;))

2010-02-22 @ 21:27:13

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Egen Bloggadress:

Jo, det var en sak jag ville säga...

Trackback