Back in business again!

Ärade besökare. Förlåt för mitt uteblivna bloggande den senaste veckan. Men då jag har två inneboende som sover i tv-rummet har det därför inneburit att jag haft uppehåll. Men se framåt. De flyttar ut på måndag och sedan kommer allt vara som vanligt igen.

Jag kommer fortsätta skriva om hur förträffligt jag mår, hur bra jobbet är, vilka sura chaufförer det finns här och annat som hör vardagslivet till.

Testade core i torsdags. Det var jobbigt. Körde också ett pass boxercise i måndags. Blev knappt svettig. Anledningen kan varit den att det var jag och tio tjejer. Inget ont om tjejer men ni slår inte lika hårt och kan inte heller stå emot slag lika bra som killar kan. Ni tjejer är duktiga på mycket men kunna sparra en manlig partner i boxercise är få förunnat...

Annars? Tja, lugnt.

Åter om någon dag igen men tills dess... Fyll kommentatorsboxen!



Kommentarer
Postat av: Eva

Hello, vem är det du har på besök?

Ja, lite dåligt uppdaterande.. ;) Kram

2010-01-23 @ 21:29:13
URL: http://evottpevott.blogg.se/
Postat av: JK

Äntligen :)

2010-01-24 @ 11:02:35
Postat av: Sara

Du MÅSTE skärpa dig Peter. Tittar bloggen varje dag men inget nytt står det. Du måste ju ha massor att skriva om, men du kan ju också ha för mycket att göra så du inte hinner sitta och skriva på en dator:). I hope so! Saknar dig massor, ser fram emot helgen då jag ÄNTLIGEN får träffa dig igen:). Många kramar

2010-01-24 @ 20:30:37
Postat av: Mia

Jasså, var det kanske så att Kicki är SÅ mkt bättre än tränaren där??? Kul om NÅGOT är bättre här, så inte du dissar ALLT...;)

HUR var core? Hört att det inte e sådär men att det e bra å träna kroppen..? Men det e väl inte så att man e så slut som efter en boxning....??

Ha det gitt fina bror...tur vi ses i helgen...

2010-01-24 @ 22:04:22
Postat av: EVE

Hallo!

Roligt att du gillar Öre.! Här finns en hel del, men bor man här så blir man hemmablind och inte ser allt du ser... Tråkigt men så är det. Nu när jag har läst dina blogg så inser jag att d e faktiskt ganska rolig stad! =) Respekt till dig som e uppe i varv så mycket med alla aktiviteter! Men i alla fall, ses på jobbet imorn! Å VÄLKOMMEN I AMS ÖRE 1830! ;)

2010-01-24 @ 22:47:34
Postat av: Sandra

Låt mig följa med på ett boxpass så ska du få spö =)

2010-01-25 @ 21:55:06
Postat av: Peter

Sandra? Vederslöv-Sandra? SSS? :)

2010-01-25 @ 22:39:59
URL: http://pppeter.blogg.se/orebro
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

Hej

Favorit mat?

Ha en bra dag. =)

2010-01-25 @ 23:24:41
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Egen Bloggadress:

Jo, det var en sak jag ville säga...

Trackback