Sunday, bloody sunday

Söndag.
Igen.
Undra hur många söndagar jag fått uppleva i mitt liv.

Idag ska det bli en ur till IKEA för att försöka ordna upp mitt kontor/gästrum/bibliotek inför nästa lördags inflyttningsfest. Det kan ju inte se ut hur som helst när en får folk...

Barca tappade poäng mot Sporting Gijón igår och nu måste Real Madrid vinna kvällens match för att ta in några poäng.

Igår var det fest. 120-årsfest. Inte 90 som jag trodde. Fyra damer hade fyllt 30. Det var trevligt. Därför är man slö idag. Inte bakis men trött. Seg.

Ikväll är det Bafta-gala i England och "Män som hatar kvinnor" har chansen att få utmärkelsen "bästa icke engelskspråkiga film 2010". Usch, tänk om. Täkn om Noomi vinner pris också. Före Portman och Steinfeeld. Usch, hemska tanke.

Nu. Mer vila....


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Egen Bloggadress:

Jo, det var en sak jag ville säga...

Trackback