Lördagssnack...s

I helgen är det grande finale i ESC. Eric Saade, hela Sveriges gullegris, ska ikväll springa in i den tyska arenan och göra bra ifrån sig. Eller inte. Kunde inte bry mig mindre. Han förtjänar dock att nämnas, bara för att liksom.

Igår slog Sverige Tjeckien efter en fenomenal insats och imorgon blir det final mot Finland och allt annat än svensk seger är fiasko. Dock så var det fantastiskt snyggt mål som finske talangen bjöd oss tittare på i semifinalen mot Ryssland. Kanske det snyggaste målet genom tiderna...

På jobbet går det fortsatt bra. Har dock sökt två fasta tjänster inför höstens start och det vore guld att få någon av dessa och därmed få en trygg och stabil vardag.

Igår såg jag "Phoebe in Wonderland" igen eftersom kärleken inte sett den. Den var lika bra som första gången och det är ett makalöst minspel som Ella Fanning bjuder på. Se den om du inte gjort det!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hälsa kärleken! :)

2011-05-17 @ 08:34:27

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Egen Bloggadress:

Jo, det var en sak jag ville säga...

Trackback