Thank God its Friday

Förlåt. Jag vet. Det var länge sedan jag bloggade och jag ber om ursäkt för detta. Dock har inte kommentarerna direkt haglat in så ni saknade kanske inte ens bloggen.

Vad har hänt sedan sist? Jo, förra helgen kom det fem smålänningar på besök och gjorde skäl för namnet på min dörr. Med sig hade syskontrion Kim och Amanda och vi hade en riktigt trevlig helg. Fredagn inleddes med mat från Pacos för att sedan sluta på ett uteställe med mycket bra och dansvänlig musik. Mycket bugg blev det. En totalt sett kul och skön helg med bra sällskap.

Vad händer i helgen då? Jo, jag ska åka upp till Stockholm och köpa lite sex. Jag vill ju också ha ett lila kuvert av Beatrice Ask. En fullkomligt galen idé att man ska hänga ut de människorna som köper sex. Bättre man hänger ut männen barkom lagen - du får sälja sex men inte köpa den... Intelligens på hög nivå. Sex är inget farligt och jag förstår dem som säljer för någonstans innerst inne måste de ju gilla det.

Imorgon blir det fest på Kungsgatan. Trevligt trevligt. Utgång på det och det finns ju ett antal ställen att välja på vilket är kanon.

Ikväll hade vi middag på O´Learys med kollegor från jobbet. Diskussionerna om olika saker avlöste varandra och så småningom kom vi in på min date. Jag berättade hur min framtida flickvän ska vara och kom kanske fram till att det kommer bli svårt. Frågan är om jag inte får sänka ribban lite. Alltså kravribban, inget annat.

Okej, nu fick ni en uppdatering iallafall... Au Revoir!



Kommentarer
Postat av: Eva

Jag förstår inte, du har ju inte haft så speciellt högra krav på dina tidigare flickvänner så någon borde det finnas i Örebro åt dig? Du måste bara hitta henne. Eller.. låta henne komma till dig.

2010-03-20 @ 07:35:12
Postat av: Peter

Jag låter henne komma till mig. Låser inte ens dörren om nätterna...

2010-03-20 @ 12:25:03
URL: http://pilsnerfilm.blogg.se/
Postat av: Victoria

Håller inte med Eva...Tror absolut att du måste sänka ribban lite. Dina föredettingar har ju varit helt perfekta (så perfekt som man nu KAN vara som människa)så det kan bli riktigt svårt att få någon "bättre". Lila kuvert kan jag skicka till dig om du bara e ute efter lite post...Satsa inte på det,haha. Lycka till, sänk dina krav lite och titta inte bara på utsidan. Kram

2010-03-20 @ 14:09:27
Postat av: Anonym

Sänk kraven, men inte så lågt som innan.

2010-03-20 @ 20:41:23
Postat av: Eva

Otippat. Lol. Men ingen KAN vara perfekt så det är bara bullbull. Hoppas du finner ngn snart. Men våren är runt hörnet och då kommer de fram!

2010-03-20 @ 21:26:51
Postat av: Peter

Du anonyme människa. Vore ju intressant veta vem som inte vågar träda fram med sitt namn...

2010-03-21 @ 01:46:44
URL: http://pilsnerfilm.blogg.se/
Postat av: Jackie

No comments på första (om ribban ska sänkas eller inte) ,på andra frågan så svarar jag

- JA dom kanske gillar sex innerst inne ... MEN kanske inte med vem som helst. Pengar styr förbannat mycket här i samhället, så och SEX tyvärr.

Me LÖVE diskussioner.

Take care my lovley friend.

J:K

2010-03-21 @ 11:36:31
Postat av: Eva

Jag måste ta tillbaka en del av det jag sa.

"du har ju inte haft så speciellt högra krav på dina tidigare flickvänner" - Jaquline ingick INTE i den skaran. Jag glömmer bort att ni haft ihop det ett tag eftersom det är så naturligt att det är hon och Lasse. Haha. FÖRLÅT Jackie!

2010-03-21 @ 14:41:15
Postat av: Evelina

Ingen kommentar!!!! (men visst, stampa på dem som redan ligger...de är ju inte så att självförtroendet växer precis...)



Men det låter iaf som att du trivs i Örebro vännen :) De tycker jag iaf är härligt att höra. kram kram

2010-03-21 @ 23:00:15
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Evelina

peter, förlåt men de första var inte till dig. kram

2010-03-21 @ 23:01:29
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Eva

Evelina, du behöver inte ta åt dig så mkt av min kommentar.

Evelina, du är ju jättesöt men du har pojkvän nu så du räknas typ inte in i den här grejen som jag menar. Varför har du dåligt självförtroende, du verkar ju ha hittat din soulmate!

Likadant med Jackie.

Det fanns två.. vad ska man säga, kvinnor (?!) före dig. Kerstin och Linda. Du hade förstått vad jag menat om du visste vem de var. :) Men jag vet inte om Vicke tycker att de är superdupertoppen med?

Iofs kanske man inte kan räkna de som flickvänner.. eller åtminstone inte den ena iaf.



Saksamma, jag tycker Peter ska lägga in en stöt på Amy eller på den söta flickan på sitt jobb! Haha. :)



Godnatt!

2010-03-21 @ 23:21:25
URL: http://evottpevott.blogg.se/
Postat av: Peter

Eeh, Eva. Visserligen var du väldigt ung då men de "kvinnor" du räknar upp finns inte med i kategorin flickvänner utan var desperata one night stand.



Evelina: Jag förstod faktiskt det :)

2010-03-22 @ 06:45:48
URL: http://pilsnerfilm.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag kan bara hålla med om att helgen var supertrevlig:). Erkänn att du njöt en aning när killen kom fram och ville ha del av dina buggkunskaper....;). Vad gäller dina krav på flickvänner kan jag inte yttra mig, men anser du själv att ribban ligger för högt så är det säkert så. Dina tidigare flickvänner behöver inte vara perfekta eller icke perfekta, utan de var inte rätt för dig helt enkelt. Men rätt för någon annan:). Önskar dig all lycka, du förtjänar det bästa. Kramar

2010-03-22 @ 07:21:11
Postat av: Evelina

de är bara svårt att veta vad du menar ibland Eva ;) men de är lugnt! :)



håller med sara!



2010-03-22 @ 07:48:51
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Antonio

Varning till alla lättstötta,har förstått att det finns massor.



Ville bara säga att mitt personliga råd är att inte tänka alls på hur en framtida flickvän "skall" vara, utan bara hålla ögonen och alla dörrar öppna helt enkelt. Det blir fel hit och dit, men man lär sig, och en dag så hittar man nån som man helt plötsligt inser att man saknar när personen inte är där, och man blir nästan ofrånkomligen förvånad för just den personen är i regel aldrig som man "trodde/förväntade sig att hon skulle vara".



Trial and error. Peace/Bängne

2010-03-23 @ 17:02:44
Postat av: Antonio

Varning till alla lättstötta,har förstått att det finns massor.



Ville bara säga att mitt personliga råd är att inte tänka alls på hur en framtida flickvän "skall" vara, utan bara hålla ögonen och alla dörrar öppna helt enkelt. Det blir fel hit och dit, men man lär sig, och en dag så hittar man nån som man helt plötsligt inser att man saknar när personen inte är där, och man blir nästan ofrånkomligen förvånad för just den personen är i regel aldrig som man "trodde/förväntade sig att hon skulle vara".



Trial and error. Peace/Bängne

2010-03-23 @ 17:24:08
Postat av: Eva

Helt sant kusin.

2010-03-24 @ 00:31:55
URL: http://evottpevott.blogg.se/
Postat av: Victoria

Finns ju bara EN vi känner som kommenterar som "anonym".

2010-03-25 @ 21:17:49

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Egen Bloggadress:

Jo, det var en sak jag ville säga...

Trackback