Lördag 12/2

Igår var det dags för bio igen, den här gången Clintans senaste rulle, det ganska sentimentala dramat "Hereafter" eller "Livet efter detta". Bortsett från en fantastisk tsunami-scen var det en ganska "jaha-film" och inget utöver det vanliga. Matt Damon fungerar bra som medium men filmen känns platt och håglös och en av Clintans absolut sämsta de senaste tio åren.

Ikväll blir det 90-årsfest hos en ex-kollega. Det ska bli riktigt trevligt. Fram med kostym och dansskor!

Efter två veckor på nya jobbet kan man konstatera att det är skönt att vara tillbaka i skolans värld. Det är precis där jag hör hemma.

Igår åkte Andreas Weise ut ur Let´s Dance och min gunstling Jessica låg pyrt ut ett tag.

Annars då? Tja, Mubarak har flytt Egypten och nu ser vi alla fram emot ett demokratiskapande utan Amerikas inblandning.

Well, that´s all for now...


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Egen Bloggadress:

Jo, det var en sak jag ville säga...

Trackback