Förhållandet är slut

Idag fick det vara nog. Facebook och jag har gjort slut. Förhoppningsvis för alltid men man ska aldrig säga aldrig. Facebook är inte nyttigt. Varken för mig eller någon annan individ. Det är min absoluta övertygelse. För mycket trams och klubb för inbördes beundran för min smak.

Idag vann för övrigt Djurgården tredje matchen mot Luleå och det står alltså 3-3 i matcher och blir en avgörande. Spännande värre.

Ikväll har jag ätit god mat och efterrätt hos ex-kollegan Johanna tillsammans med två andra kollegor från Arbetsförmedlingstiden. Mycket trevligt. Trevligt också att Jessica Andersson gick vidare till nästa veckas final. Muy bien!

Annars händer inte så mycket i helgen. Och nu är det sängen som hägrar och imorgon ska jag ta lååång sovmorgon.

Adios!


Kommentarer
Postat av: Bush!

Vad var det jag sa!?^^

2011-03-22 @ 10:07:09

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Egen Bloggadress:

Jo, det var en sak jag ville säga...

Trackback